معرفی سایت ها و شبکه های اجتماعی

برای نتیجه گیری سریعتر در کسب و کار خود از کدام سایت ها و شبکه های اجتماعی استفاده کنیم

معرفی سایت ها و شبکه های اجتماعی

برای نتیجه گیری سریعتر در کسب و کار خود از کدام سایت ها و شبکه های اجتماعی استفاده کنیم

معزفی سایت ، معرفی شبکه های اجتماعی ، اینستاگرام ، ثبت کانال سروش ، تبلیغ کانال سروش

  • ۰
  • ۰

واژه سروش نام یکی از پیام رسان های ایرانی می باشد که جایگزین تلگرام معرفی شده است و از ویژگی هایی نظیر چت فردی و گروهی و تماس صوتی با کیفیت بالا برخوردار می باشد. این پیام رسان دارای قابلیت‌های مشابه نمونه های خارجی آن از قبیل وایبر، واتس اپ و تلگرام است اما از ویژگی‌های منحصر به فرد دیگر نیز برخوردار می باشد.

 

همه چیز درباره پیام رسان سروش

 

معرفی پیام رسان سروش,سروش,پیام رسان سروش,همه چیز راجب پیام رسان سروش,اپلیکیشن سروش,معرفی پیان رسان ایرانی سروش,نقد پیام‌رسان سروش

معرفی پیام رسان سروش

 

با توجه به آنچه در کشورمان روی داد، پیام رسان تلگرام هم به سرنوشت Viber و Wechat دچار شد و دسترسی به آن در ایران مسدود و فیلتر شد. پس از توصیه‌ی مسولان به استفاده نکردن از پیام‌رسان‌های خارچی به دلیل غیر امن بودن، زمانی که تلگرام مسدود شد، پیام رسان داخلی سروش به عنوان جانشین آن برای مردم ایران معرفی و از مردم خواسته شد که دیگر از پیام‌رسان‌ها و شبکه های اجتماعی خارجی دست بکشند و از پیام‌سانِ داخلی استفاده کنند.

 

البته اینکه مردم به این هشدار‌ها یا توصیه‌ها عمل خواهند کرد یا خیر، موضوعی جداگانه است. یکی از محتمل‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینیِ تلگرام، اپلیکیشن “سروش” است که بعد از فیلتر شدن تلگرام از سوی مسئولین معرفی شد تا بنا بر این خبر در سایت تسنیم، اپلکیشن سروش توسط صدا و سیما ساخته شده و پشتیبانی میشود و احتمالا با پیشرفت هایی نیز روبرو خواهد شد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی